Leveransinformation

Visst är det så att när man väl beställt något, så är man ivrig på att det skall gå fort att få sin vara eller tjänst. Vi hoppas att vi kan infria dina förväntningar på en snabb och smidig leverans och att du kommer att få en bra upplevelse av att vara kund hos oss.

På denna sida visar vi hur status ser ut avseende vår leveransförmåga just nu och informerar om eventuellt andra störningar i vår logistik som skulle kunna påverka vår leverans till dig.

Simkort – Om du väljer ett nytt nummer hos oss, så skickar vi ut ett nytt simkort samma dag eller senast dagen därpå. Så fort du fått simkortet kan du sätta in det i din mobil, varpå det aktiveras i vårt nät och du är klar att använda ditt abonnemang.

Väljer du att behålla ditt nummer som du har hos en annan operatör, så sker en så kallad portering av ditt nummer. Detta kan ta någon dag och direkt när det är klart skickar vi ett nytt simkort till dig. Du kommer få ett sms med vilket datum ditt nummer flyttas från din tidigare operatör så du har kontroll över när det är dags och byta simkort. Sätt  sedan in ditt nya simkort i det i din telefon och du är klar att ringa, messa och surfa hos Chili.

Dagsaktuell leveransinformation: Inga avvikelser, dvs leverans sker 1-2 arbetsdagar efter beställning.